Spennende mulighet innen skipshandel hos Eurosupply AS. Vi ansetter nå en ny skipshandler ved hovedkontoret i Bergen.

Les mer og søk her

Ledig stilling som skipshandler

21. februar, 2023

Vi trenger å styrke salgs og ordreavdelingen for skipshandel og proviant. Som ordrebehandler vil du være ansvarlig for å svare på forespørsler, utarbeide tilbud, kundekontakt og å følge opp leveranser. Du bør være selvgående, serviceinnstilt og løsningsorientert, god til å prioritere og å tilpasse deg nye utfordringer. Du vil bli en del i et godt arbeidsmiljø der alle yter det lille ekstra for at kundene skal oppleve oss som det beste valget – hver gang.

Les mer og send din søknad her.

Sentrale oppgaver:

Tilbud og ordrebehandling

Kontakt med underleverandører

Samordning og oppfølging av leveranser

Salgsrettet kundekontakt og kundepleie

Erfaring og kvalifikasjoner

Varekunnskap fra storhusholdning eller dagligvare er en fordel

Godt vant til å bruke data som arbeidsverktøy, erfaring fra D-365 er en fordel.

  1. Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig er et krav
  2. Kjennskap til shipping er en fordel

Egenskaper

Høy arbeidskapasitet

Serviceinnstilt og løsningsorientert

  1. Kremmerånd og gode antenner for nettverksbygging
  2. Du setter deg raskt inn i nye oppgaver og digitale systemer
  3. Du må til tider kunne takle hektiske perioder med stort arbeidspress

Vi tilbyr

  1. En utfordrende og variert stilling hvor du får muligheten til å jobbe i et dyktig team med kjekke kollegaer.
  2. En god arbeidsplass med et hektisk arbeidsmiljø
  3. Gode forsikringsordninger, herunder helseforsikring og AFP
  4. God opplæring og oppfølging

Les mer og send din søknad her.